Podpora 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
+420 773 493 123

All In IT Service
Péče o vaše
zařízení 24/7
Všeobecné obchodní podmínky All In IT Service
Účinnost od: 1.1.2025
Provozovatel: Petr Žaloudek – All In Web Service
IČO: 14238560, se sídlem Čacké 164, 530 02 Pardubice
E-mail: podpora@allinweb.cz
Web: www.allinit.cz
All In IT Service je služba poskytovaná pod značkou All In Web Service.
Tato služba zahrnuje jak jednorázové IT zásahy, tak dlouhodobou IT podporu pro domácnosti i firmy.
1. Předmět a rozsah služeb
Tyto obchodní podmínky upravují poskytování IT podpory, a to zejména:
-
Dálkovou opravu počítačů, odstraňování virů, optimalizaci a čištění zařízení,
-
Konzultace a nasazení IT řešení pro firmy,
-
Servisní balíčky pro firemní klienty,
-
Monitoring, správu sítí a bezpečnostní opatření,
-
Zásahy při útocích jako je ransomware,
-
Další IT služby dle specifikace nabídky na www.allinit.cz.
2. Platební podmínky
-
Ceny služeb jsou uvedeny na webu www.allinit.cz nebo jsou stanoveny individuálně.
-
Úvodní analýza počítače na dálku pro domácí uživatele je zpoplatněna částkou 350 Kč. Tato částka je nevratná a nezaručuje úspěšné odstranění závady.
-
Platba probíhá bezhotovostně převodem na základě vystavené faktury.
-
V případě prodlení s úhradou si Poskytovatel vyhrazuje právo účtovat smluvní poplatek za prodlení a zákonný úrok.
-
Služba je poskytnuta až po přijetí platby, pokud není dohodnuto jinak.
3. Odpovědnost
-
Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu dat, za neúspěšnost opravy, nebo za škody způsobené stavem zařízení před nebo po zásahu.
-
Odběratel bere na vědomí, že služba je poskytována dle nejlepších znalostí Poskytovatele, avšak výsledek nelze zaručit.
-
Při dálkovém připojení je Odběratel povinen zabezpečit, že má legální software a přístup ke svému zařízení.
-
Odpovědnost za obsah počítače, včetně licencí, souborů a nainstalovaných programů, nese výhradně Odběratel.
4. Dálkový přístup a souhlas
-
Odběratel uděluje souhlas s připojením technika k jeho zařízení prostřednictvím nástroje vzdálené podpory (např. AnyDesk, TeamViewer, AeroAdmin nebo jiný software/freeware).
-
Během spojení může být sledována činnost na zařízení. Odběratel je o této skutečnosti informován a uděluje k ní souhlas.
-
Po ukončení spojení již technik nemá k zařízení žádný přístup.
5. Reklamace
-
Reklamace lze uplatnit pouze na opakovatelnou a jasně definovatelnou chybu služby.
-
Nelze reklamovat chyby způsobené stavem zařízení, softwaru nebo neodbornými zásahy třetí stranou.
-
Reklamaci je nutné podat do 3 dnů od realizace služby.
6. Ochrana osobních údajů
-
Odběratel bere na vědomí, že zpracování osobních údajů se řídí zásadami uvedenými na www.allinweb.cz/gdpr.
-
Údaje jsou uchovávány pouze po nezbytnou dobu a nejsou poskytovány třetím stranám.
7. Závěrečná ustanovení
-
Používáním služeb Odběratel potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli upravit.
-
Aktuální znění VOP je vždy dostupné na www.allinit.cz nebo www.allinweb.cz.
-
V případě sporu je místně příslušný soud dle sídla Poskytovatele.