top of page

Všeobecné obchodní podmínky All In IT Service

Účinnost od: 1.1.2025
Provozovatel: Petr Žaloudek – All In Web Service
IČO: 14238560, se sídlem Čacké 164, 530 02 Pardubice
E-mail: podpora@allinweb.cz
Web: www.allinit.cz

All In IT Service je služba poskytovaná pod značkou All In Web Service.
Tato služba zahrnuje jak jednorázové IT zásahy, tak dlouhodobou IT podporu pro domácnosti i firmy.


1. Předmět a rozsah služeb

Tyto obchodní podmínky upravují poskytování IT podpory, a to zejména:

  • Dálkovou opravu počítačů, odstraňování virů, optimalizaci a čištění zařízení,

  • Konzultace a nasazení IT řešení pro firmy,

  • Servisní balíčky pro firemní klienty,

  • Monitoring, správu sítí a bezpečnostní opatření,

  • Zásahy při útocích jako je ransomware,

  • Další IT služby dle specifikace nabídky na www.allinit.cz.

2. Platební podmínky

  • Ceny služeb jsou uvedeny na webu www.allinit.cz nebo jsou stanoveny individuálně.

  • Úvodní analýza počítače na dálku pro domácí uživatele je zpoplatněna částkou 350 Kč. Tato částka je nevratná a nezaručuje úspěšné odstranění závady.

  • Platba probíhá bezhotovostně převodem na základě vystavené faktury.

  • V případě prodlení s úhradou si Poskytovatel vyhrazuje právo účtovat smluvní poplatek za prodlení a zákonný úrok.

  • Služba je poskytnuta až po přijetí platby, pokud není dohodnuto jinak.

3. Odpovědnost

  • Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu dat, za neúspěšnost opravy, nebo za škody způsobené stavem zařízení před nebo po zásahu.

  • Odběratel bere na vědomí, že služba je poskytována dle nejlepších znalostí Poskytovatele, avšak výsledek nelze zaručit.

  • Při dálkovém připojení je Odběratel povinen zabezpečit, že má legální software a přístup ke svému zařízení.

  • Odpovědnost za obsah počítače, včetně licencí, souborů a nainstalovaných programů, nese výhradně Odběratel.

4. Dálkový přístup a souhlas

  • Odběratel uděluje souhlas s připojením technika k jeho zařízení prostřednictvím nástroje vzdálené podpory (např. AnyDesk, TeamViewer, AeroAdmin nebo jiný software/freeware).

  • Během spojení může být sledována činnost na zařízení. Odběratel je o této skutečnosti informován a uděluje k ní souhlas.

  • Po ukončení spojení již technik nemá k zařízení žádný přístup.

5. Reklamace

  • Reklamace lze uplatnit pouze na opakovatelnou a jasně definovatelnou chybu služby.

  • Nelze reklamovat chyby způsobené stavem zařízení, softwaru nebo neodbornými zásahy třetí stranou.

  • Reklamaci je nutné podat do 3 dnů od realizace služby.

6. Ochrana osobních údajů

  • Odběratel bere na vědomí, že zpracování osobních údajů se řídí zásadami uvedenými na www.allinweb.cz/gdpr.

  • Údaje jsou uchovávány pouze po nezbytnou dobu a nejsou poskytovány třetím stranám.

7. Závěrečná ustanovení

  • Používáním služeb Odběratel potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli upravit.

  • Aktuální znění VOP je vždy dostupné na www.allinit.cz nebo www.allinweb.cz.

  • V případě sporu je místně příslušný soud dle sídla Poskytovatele.

bottom of page